یکم زمان میخام که بنویسم چی شده .
روزهای خیلی سختی رو میگذرونم لطفا برام دعا کنید
خانوادم دارن حمایتم میکنن .باورم نمیشد .
فقط دعام کنید
ممنونم ازتون که پیگیر حالم بودید ببخشید که نمیتونم تک تک جوابتونو بدم .از همتون متشکرم .
ما را در سایت دل نوشته های تنهایی دنبال میکنید
برچسب: لحظه,های,تلخ, نویسنده: بازدید: 7 تاريخ: شنبه 28 مرداد 1396 ساعت: 11:59