سالی که گذشت سال بدی بود
برای من فقط یه روز قشنگ داشت که اونم نمیدونم شاید یه روز تبدیل بشه به بدترین روز زندگیم .
سال جدید داره میاد من نه ذوقی دارم نه حس قشنگ نه انرژی یه سال نو رو
خدا کنه ........
امیدوارم سال خوبی رو شروع کنید
من که سالی که خواهد امد برام پراز دغدغه است و خدا کنه به راحتی و بی دردسر جدا شم
کلی ماجرا تو سال جدید انتظارمو میکشم
خدا جووووونم یه قدرت و تحمل زیادی رو بهم هدیه بده
قویم کن خدا جونم کمکم کن
سال عید همگیتون مبارک 